Na czym polega marketing?

Jeśli nigdy wcześniej nie studiowałeś marketingu, może się to wydawać naprawdę niejasną i abstrakcyjną dziedziną. Co jedno ma wspólnego z drugim? Jak możesz stwierdzić, czy coś jest dobrym marketingiem czy nie? Im więcej uczysz się o marketingu, tym bardziej zdajesz sobie sprawę, że skuteczne kampanie marketingowe są bardzo podobne do wielkiej sztuki. I tu właśnie wkraczamy my!

Spójrzmy na niektóre z głównych elementów każdej kampanii marketingowej:

1) Musisz wiedzieć, komu próbujesz sprzedać. Musisz wiedzieć, czego chcą i jak myślą. Nie możesz po prostu rzucać rzeczy tam i mieć nadzieję, że będą się trzymać.

2) Potrzebujesz elementu zaskoczenia. Szokujący twist lub nieoczekiwany zwrot sprawi, że ludzie zwrócą uwagę. Jeśli Twoim celem jest, aby ludzie mówili o Twoim produkcie, jest to kluczowy krok.

3) Potrzebujesz czegoś, o czym będzie się mówiło. Może to być jakość pracy lub estetyka Twojej marki – bez czegoś ciekawego do powiedzenia, nikt nie będzie słuchał.

4) Potrzebujesz elementu kontrowersji. Kontrowersje tworzą szum wokół produktu lub wydarzenia – to sprawia, że ludzie są podekscytowani i zainteresowani na tyle, że mogą po prostu pospieszyć się i kupić to, co sprzedajesz, nawet nie myśląc o tym zbyt mocno! Zobacz więcej: printure.pl