Kampanie google ads
Kampanie Google Ads są skierowane do osób, które wchodzą na stronę Google. Nie ma znaczenia, czy jest to na desktopie, na smartfonie czy na tablecie.Wszyscy reklamodawcy korzystający z GAds są zainteresowani dotarciem do określonej grupy docelowej, ponieważ reklama Google pozwala na tworzenie kampanii, które docierają do potencjalnych klientów wyłącznie (lub prawie wyłącznie) o różnych cechach.
Google Ads, system reklamowy firmy Google, to forma płatnych reklam typu pay-per-click, które mogą być wyświetlane m.in. w postaci tekstów (tzw. linków sponsorowanych), karuzeli czy banerów. Kampanie Google Ads dotrą zarówno do nowych użytkowników, jak i do tych, którzy już odwiedzili Twoją stronę (w ramach remarketingu).
Kampanie google ads oparte są na systemie Google Ads, największej sieci reklamowej na świecie. Reklamy pojawiają się niemal natychmiastowo i są wyświetlane w serwisach Google oraz na stronach partnerów – wydawców AdSense. Google Ads dostarcza szczegółowych statystyk kliknięć, wyświetleń reklam, konwersji i innych ważnych danych. Targetowanie właściwej grupy odbiorców jest kluczem do udanego marketingu, a to umożliwiają kampanie Google Ads.
Usługa zapewnia firmom każdej wielkości efektywne kosztowo rozwiązania reklamowe. Znacznie łatwiejsze do zrozumienia technicznej charakterystyki systemu są następujące uproszczone terminy: kampania, grupa reklam, reklama, słowo kluczowe, targetowanie. Kampania służy do organizowania reklam w Google na wielu platformach (sieć display lub sieć wyszukiwania), natomiast grupa reklam to zestaw reklam dla jednego produktu lub usługi znajdujących się w jednej kampanii.