Jaki model drukarki najlepszy do biura?
Można spędzić godziny badań na wszystkich różnych modeli drukarek i ich specyfikacji, ale jeśli po prostu szukasz czegoś, co będzie dostać pracę dla biura, istnieje kilka rzeczy do rozważenia. Po pierwsze, upewnij się, aby wybrać model, który może obsługiwać ciężką pracę. To sprawia, że jest bardziej ekonomiczny w dłuższej perspektywie, ponieważ wymiana tonera lub wkładów atramentowych jest znacznie bardziej kosztowna niż zakup nowej drukarki, która zawiera wkłady wymienne. Na przykład, jeśli masz drukarkę laserową, upewnij się, że kupisz taką, która ma wiele wkładów z tonerem, abyś nie musiał ich ciągle wymieniać.
Zalecamy również wybór drukarki z wieloma funkcjami. Nie chodzi tylko o cenę – jeśli musisz faksować dokumenty, a także je drukować, bardziej opłacalne jest posiadanie jednego urządzenia, które może obsługiwać oba te zadania, niż dwóch oddzielnych. Obecnie większość drukarek ma wbudowany port Ethernet i funkcję Wi-Fi – dzięki temu nie musisz kupować dodatkowej karty lub adaptera. Ułatwia to również dzielenie się dokumentami wśród zespołu, gdy każdy może wysłać swoją pracę bezpośrednio z komputera do drukarki bez konieczności podłączania kabla USB lub noszenia przy sobie pendrive’a; jest to szczególnie korzystne, jeśli biuro korzysta z Google Apps for Business lub Microsoft Office. Więcej na: clevermedia.pl