Najczęściej zadawane pytania

Po jakim czasie / liczbie pozytywnych ocen otrzymuje się certyfikat?

Certyfikat można uzyskać na dwa sposoby:
1. Po rocznym okresie uczestnictwa, który zakończy się bez wykluczenia przez kontrahentów.
2. Po zebraniu minimum pięciu potwierdzeń od kontrahentów, że w ostatnim roku firma terminowo realizowała swoje płatności.

 

Czy kontrahenci potwierdzający nasze terminowe płatności musza podawać jakieś dane i dokonywać rejestracji?

Kontrahenci nie muszą się rejestrować.
Muszą natomiast podać nazwę firmy, NIP oraz dane kontaktowe do osoby, która potwierdza terminowość płacenia.

 

Proszę o wyszczególnienie wszystkich kosztów ponoszonych przeze mnie na początku współpracy oraz po pierwszym roku.

Aktualnie trwa promocja i pierwszy rok uczestnictwa jest bezpłatny oraz otrzymanie certyfikatu za terminowe opłacanie zobowiązań w wersji elektronicznej także jest bezpłatne (cennik).
Kolejny rok uczestnictwa to koszt 120,00 PLN + VAT oraz ewentualny certyfikat po kolejnym roku 60,00 PLN + VAT lub 100,00 PLN + VAT w zależności od wybranej wersji (cennik).

 

Jak zbierać referencje (potwierdzenia), co to ma być? Macie jakiś formularz, który mógłbym wysłać do moich dostawców, na którym oni potwierdzą moją wiarygodność?

Tak. Mamy specjalny formularz (mail).
Po zalogowaniu proszę wejść w zakładkę „ZAPROSZENIA” a następnie wpisać adresy mailowe kontrahentów i na dole strony nacisnąć „Wyślij zaproszenie”.
To powinno wystarczyć.
Jeśli nie będzie wystarczającej ilości odpowiedzi to należy zadzwonić do kontrahentów i uprzedzić ich, że taki mail przyjdzie i ponownie przesłać do tych, którzy jeszcze nie odpowiedzieli.

 

Kiedy otrzymam certyfikat?

Aby certyfikat mógł być przyznany niezbędne jest umieszczenie na stronie informacji o uczestnictwie w programie Płacę Terminowo poprzez zamieszczenie grafiki programu.
Jest to niezbędne ze względu na konieczność dania szansy zgłaszania ewentualnych sprzeciwów wobec certyfikatu.